IMG_3753.JPEG

Q&A

Jaarthema

INschrijvingen 2023-2024

Beste ouders, Scouties, leden en niet-leden...

September is bijna weer in aantocht en dit wil zeggen: terug iedere zaterdag ravotten in de scouts, joepie! Wij, de leiding van Scouts de Tempeliers Gullegem-Moorsele staan te popelen om jullie opnieuw wekelijks te mogen ontvangen. We nodigen jullie daarom graag uit op zaterdag 2 september op ons Scoutsterrein (Poststraat 29, Gullegem) voor onze jaarlijkse inschrijvingen.

Onze gehele leidingsploeg zal voor jullie klaarstaan met tal van bruisende activiteiten en boeiende infostands, waar jij en je spruit kunnen ontdekken waarover de Scouts nu eigenlijk gaat en wat er allemaal te beleven valt.

Traditiegetrouw zal er een heuse sjorconstructie staan en kunnen de kinderen een plonsje wagen in het zwembad, dit jaar in thema 'jungle'. Tevens is er de mogelijkheid tot aankoop van Scoutsuniformen en kunnen jullie hier en daar al eens een kampfoto bewonderen, kennismaken met de leiders en leidsters of een drankje consumeren op ons zonovergoten terras.

Jullie kunnen vrijblijvend komen en gaan tussen 14u en 17u, om gewoon eens een kijkje te nemen of om jullie spruit daadwerkelijk in te schrijven. Kennen jullie ouders van potentiële nieuwe leden? Aarzel dan niet om ook hen op de hoogte te brengen, ze zijn zeker ook welkom.

Hopelijk zijn jullie erbij zodat we jullie met open armen kunnen ontvangen!